۱۳۹۱ بهمن ۹, دوشنبه

دستورات قاسم سليماني به دولت مالكي براي اعمال فشار به مجاهدين به منظور سلب مالكيت آنان و تخليه اشرف



بر اساس اسناد و گزارشهاي رسيده از درون رژيم ملايان به شوراي ملي مقاومت ايران در پاريس، اين رژيم دولت عراق را موظف كرده است هر چه سريعتر از ساكنان اشرف سلب مالكيت نموده و كساني را كه براي حفاظت از اموال ساكنان مانده اند، از اشرف اخراج كنند.
سفارت آخوندها در بغداد، هفته گذشته شماري از وزيران و مقامهاي دولت عراق از جمله هادي عامري سركرده «سپاه 9 بدر» و وزير راه و ترابري مالكي را احضار و دستورات قاسم سليماني سركرده سپاه قدس، مبني بر اينكه « اشرف بايد هرچه سريعتر تخليه شود» را به آنان ابلاغ كرد. هادي عامري پس از بازگشت از سفارت در نامه يي به مالكي و فالح فياض عامري، مشاور امنيت ملي وي، كه نسخه يي از آن براي نيروي قدس ارسال شده، نوشت:  «نظر (رژيم) ايران اين است كه كليه عذر و بهانه هاي اين سازمان براي عدم انتقال به مجتمع حريه خريدن وقت است» و دولت عراق بايد « اقدامات» و «فشار» بر روي مجاهدين را بالا ببرد.  وي از دولت عراق خواسته است تا فشارش را «بر روي سازمان ملل متحد و سفارت آمريكا» بالا ببرد تا «به انتقال اين افراد سرعت بخشند».
مقاومت ايران پيش از اين بارها اعلام كرده است اقدامهاي سركوبگرانه و سلب مالكيت دولت عراق عليه ساكنان اشرف به خواست رژيم ايران صورت مي گيرد و مارتين كوبلر براي آن راهگشايي مي‌كند. دبيرخانه شوراي ملي مقاومت در اطلاعيه 2بهمن (21 ژانويه) خود اعلام كرد آقاي كوبلر «حافظ منافع مالكي و رژيم ملايان عليه اعضاي اپوزيسيون ايران است و اقدامات او در سمت  سلب مالكيت از ساكنان اشرف و زمينه سازي براي كشتار بعدي اعضاي اپوزيسيون در عراق است كه مالكي و خامنه اي در وضعيت لرزان خود به شدت نيازمند آن هستند».

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
7بهمن 1391(26ژانويه 2013

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا ما را با استدلال و نظرات علمی خود یاری رسانید